Gyakran Ismételt Kérdések
Gyakran Ismételt Kérdések
Bejelentkezés
Megrendelés
- Összevonható több rendelés?
- Módosíthatom vagy törölhetem utólag a rendelésemet?
- Mikor érkezik meg a rendelésem?
- Hol láthatom a rendeléseimet?
- A rendelésem „Függőben van”. Az mit jelent?
- Mikor kapom meg a raktáron nem lévő termékeket, amiket rendeltem?
- Hol kapható a termék, amit kinéztem a webáruházban?
- Hol láthatom a rendeléseimet?
Szállítás
- Mennyi a szállítási költség?
- Több szállítási költséget kell fizetnem több rendelés esetén?
- Összevonható több rendelés?
- Szállítanak külföldre?
- Milyen gyorsan szállítasz?
- Lehetséges expressz szállítás?
- Csomagoló állomásokra szállít?
- A rendelésem bármelyik magyarországi Villeroy & Boch üzletben átvehetem?
Click & Collect
- Mi az a Click & Collect?
- Mennyibe kerül a Click & Collect?
- Hogyan adhatok le Click & Collect rendelést?
- Mely üzletek vesznek részt a Click & Collect szolgáltatásban?
- Mikor vehetem át a rendelésemet az üzletben?
- Hogyan tudom visszaküldeni a Click & Collect megrendelésből származó áruimat?
- Villeroy & Boch üzletben is tehetek panaszt a kapott termékkel kapcsolatban?
- Hogyan történik a vételár visszatérítése visszaküldés esetén?
- A Click & Collect rendelésem hibás. Mit kellene tennem?
Fizetés
Visszaküldés
Ajándékutalvány
Díszcsomagolás
Vásárlás utáni szolgáltatások
- Van-e lehetőség értesítést kérni, mielőtt a like.by Villeroy & Boch étkészletem megszűnne?
- Van-e értékesítés utáni szolgáltatás a vivo kollekcióhoz?
- Meddig tudom bővíteni meglévő Villeroy & Boch, Villeroy & Boch Signature étkészletemet? Van elérhetőségi garancia?
- Villeroy & Boch és Villeroy & Boch Signature evőeszközökhöz vagy poharakhoz is van termékelérhetőségi értesítés?
- Mikor vehetem meg karácsonyi és húsvéti kollekciók darabjait?
- Már nem találom az étkészletem a webáruházban. Ettől függetlenül rendelhető?
- Meddig vásárolhatom meg az étkészletem vagy kedvenc kollekcióm darabjait?
- WMF termékekkel kapcsolatban hol tehetek panaszt, hol szerezhetek be alkatrészeket?
Termékinformáció
- Milyen termékcsaládok kombinálhatok az étkészletemmel?
- Evőeszközeink 18/10-es rozsdamentes acélból készülnek.
- Sötét csíkok keletkeztek a tányérjaimon, csészéimben. Mi okozza ezeket és mivel ki tudom tisztítani?
- Szeretném tudni, hogy mennyi idős a készletem?
- Szeretném kiegészíteni az étkészletem, de nem vagyok benne biztos, hogy melyik termékcsalád az, ami nekem van. Hogy azonosíthatom be?
- Szeretném megvenni a NOBLESSE sorozatot, de nem találom a webáruházban.
- Van egy régi készletem, honnan tudhatom meg az értékét?
Bejelentkezés
Nem tudok bejelentkezni.
Kérjük, ellenőrizze, hogy helyesen írta-e be e-mail címét. Jól adta meg a jelszavát? Legalább 6 karakterből kell állnia, és csak betűkből és számokból állhat. Speciális karakterek vagy szóközök nem megengedettek.
Még nem regisztrált már ügyfélfiókot? Semmi gond. Hírlevelünket akár saját fiók létrehozása nélkül is megkaphatja - de személyes fiók létrehozásával még többet kihozhat szolgáltatásainkból.
Elfelejtettem a jelszavam.
Kattintson a "Belépés" gombra online áruházunkban, majd kattintson az "Elfelejtett jelszó" gombra. Most adja meg e-mail címét, amellyel regisztrált nálunk, nyomja meg a "Tovább" gombot és küldünk egy új, ideiglenes jelszót, amit belépés után célszerű megváltoztatnia.
Hogyan változtathatom meg a jelszavamat
Webáruházunkban kattintson a "Belépés" gombra, és jelentkezzen be e-mail címével és jelszavával. Ezután a Fiókom rovat alatt kattintson a Jelszócsere lehetőségre. Adja meg az új jelszót, erősítse meg azt, és kattintson a "Tovább" gombra. Felhívjuk figyelmét, hogy a jelszónak legalább 6 karakterből kell állnia, és csak betűkből és számokból állhat. Speciális karakterek vagy szóközök nem megengedettek.
Hogyan változtathatom meg a címemet?
Webáruházunkban kattintson a "Belépés" gombra, és jelentkezzen be e-mail címével és jelszavával. A Címadatok módosítása menüpontban megváltoztathatja számlázási vagy szállítási címét, vagy további szállítási címeket adhat hozzá fiókjához.
Miért érdemes ügyfélfiókot létrehozni?
Ügyfélfiók létrehozásával számos előnyre számíthat: Megrendelése aktuális állapotát és korábbi rendeléseit bármikor megtekintheti.
- Címeit automatikusan felhasználjuk a következő rendelésnél.
- Egy címjegyzékben több szállítási címet is tárolhat.
- Webáruházunkban kívánságlistákat készíthet.
- Regisztrált vásárlóként számos egyedi ajánlattal kedveskedünk Önnek.
- Vásárlásai rögzítve lesznek, így pontosan vissza tudjuk nézni, hogy a vásárolt étkészletből milye van és mire lehet még szüksége.
Hogyan törölhetem az ügyfélfiókomat?
Ha törölni szeretné ügyfélfiókját, lépjen be a fiókjába és egyszerűen kattintson a "Személyes adatok törlése" gombra. A törléssel minden rögzített vásárlás és kedvezmény lehetőség törlődik.
Megrendelés
Összevonható több rendelés?
Semmi akadálya. Amennyiben a rendelések egy munkanapon belül érkeznek be hozzánk, a rendelések összevonhatók. Mivel azonban minden rendelést igyekszünk a lehető leggyorsabban feldolgozni az összevonás kérésére viszonlyag szűk időkeret jut, így kérjük az ilyen szándékát mielőbb jelezze felénk.
Módosíthatom vagy törölhetem utólag a rendelésemet?
Igen, de mivel minden beérkező rendelést a beérkezést követően a lehető legrövidebb időn belül feldolgozunk, a módosítási és törlési szándékát mielőbb jelezze felénk írásban vagy telefonon.
Mikor érkezik meg a rendelésem?
Készleten lévő termékek esetében a rendelés 2-3 munkanapon belül megérkezik Önhöz. Amennyiben ha a rendelése tartalmaz olyan elemeket, amelyek nem voltak raktáron, egyedi írásos visszaigazolást küldünk a várható szállítási idővel kapcsolatban.
Ha a rendelése elérhető részét azonnal kéri szállítani, a fennmaradó termék(ek)et pedig beérkezést követően, kérjük jelezze írásban a rendelés véglegesítésekor a "Megjegyzés" rovatba írt üzenetével.
Hol láthatom a rendeléseimet?
Megrendeléseit a „Belépés” gombra kattintva, e-mail címével és jelszavával bejelentkezve tekintheti meg. Itt egy pillantással láthatja legutóbbi rendeléseit.
A rendelésem „Függőben van”. Az mit jelent?
Ha megrendelésének állapota "Függőben van" az ügyfélfiókjában, akkor azt nem dolgozták fel teljesen, például azért, mert a munkatársaink még nem dolgozták fel a rendelést, a fizetés nem sikerült, vagy mert nem állt minden tétel rendelkezésre a teljesítéshez. Ne ijedjen meg, ha a rendeléssel kapcsolatban bármilyen problémát észlelünk, felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy megbeszéljük a továbbiakat.
Mikor kapom meg a raktáron nem lévő termékeket, amiket rendeltem?
Minden beérkező és nem teljesíthető rendelést egyesével átnézünk és a gyártóink központjaitól kapott szállítási információk alapján írásban visszaigazolunk. Esetenként előfordulhat, hogy a visszaigazolástól eltérően a rendelés az eredetileg tervezett időponthoz képest csúszik, de ilyen esetben igyekszünk mindent megtenni annak érdekében, hogy Önt erről tájékoztassuk.
Hol kapható a termék, amit kinéztem a webáruházban?
A VBSHOP.hu webáruház a Budapest belvárosi Villeroy & Boch márka üzlet raktárkészletét mutatja. Viszont az www.VBSHOP.hu/uzleteink oldalon látható telefonszámokon felveheti a kapcsolatot többi üzletünkkel és informálódhat a helyi készletek elérhetőségéről.
Hol láthatom a rendeléseimet?
"Rendelését ügyfélfiókjában tudja megtekinteni: Belépés
Megrendeléseit a „Belépés” gombra kattintva és e-mail címével és jelszavával bejelentkezve tekintheti meg. Itt egy pillantással láthatja legutóbbi rendeléseit."
Szállítás
Mennyi a szállítási költség?
A szállítási költség 1 990 Ft. 20 000 forintos rendelési értéktől ingyenesen szállítunk.
Több szállítási költséget kell fizetnem több rendelés esetén?
Amennyiben a rendelések összevonásáról időben tájékoztat minket, úgy azokat össze tudjuk vonni. Azonban ha a csomag már átadásra került a futárszolgálat részére, úgy a szállítási díjat újra ki kell fizetnie, ha nem éri el a kosárérték a legalább 20 000 Ft-os minimumát.
Összevonható több rendelés?
Ha ezt mielőbb jelzi felénk, igyekszünk összevonni a rendelést. Azonban ha már kapott értesítést arról, hogy a rendelése bekerült a GLS / MPL rendszerébe, akkor sajnos a rendelések összevonására nincs lehetőség.
Szállítanak külföldre?
Megrendeléseit a „Belépés” gombra kattintva, e-mail címével és jelszavával bejelentkezve tekintheti meg. Itt egy pillantással láthatja legutóbbi rendeléseit.
Milyen gyorsan szállítasz?
A rendelkezésre álló termékeket GLS-sel általában 2-3 napon belül, MPL-lel általában 5-6 napon belül szállítjuk Önnek.
Lehetséges expressz szállítás?
Sajnos expressz szállításra nincs lehetőség.
Csomagpontokra szállít?
Pillanatnyilag csomagpontra nem szállítunk. A jövőben tervezzük ennek bevezetését, emiatt azt javasoljuk időről-időre nézzen vissza erre az oldalra.
A rendelésem bármelyik magyarországi Villeroy & Boch üzletben átvehetem?
Nem. Megrendelését az Üzleteink menüpont alatt található Villeroy & Boch Márkaboltokban veheti át. Amennyiben a rendelése átvehetővé válik, kollégáink keresni fogják Önt, hogy tájékoztassák az átvétel lehetőségéről.
Click & Collect
Mi az a Click & Collect?
Click & Collect szolgáltatásunkkal ingyenesen kiszállíttathatja a kívánt termékeket Villeroy & Boch üzleteink valamelyikébe. Ezúton kínálunk Önnek egy alternatív szállítási lehetőséget, mellyel a megrendelt árut az üzletben történő átvételkor megtekintheti és munkatársainktól a helyszínen tanácsot kaphat. Amint az áru készen áll az átvételre a kívánt üzletben, e-mailben vagy telefonon értesítjük Önt az átvétel lehetőségéről.
Mennyibe kerül a Click & Collect?
A Click & Collect a VBSHOP.hu Villeroy & Boch webáruház ingyenes szolgáltatása.
Hogyan adhatok le Click & Collect rendelést?
Egyszerűen helyezze "a kosárba" a kívánt termékeket és rendelje meg az árut a "Pénztár" gombra kattintva. Ha rendelését egy Villeroy & Boch üzletbe szeretné szállítani, válassza ki a Szállítás résznél a személyes átvétel opciók közül, hogy mely boltunkban kívánja átvenni a termék(ek)et.
Mely üzletek vesznek részt a Click & Collect szolgáltatásban?
A VBSHOP.hu-hoz tartozó összes Click & Collect Villeroy & Boch üzletet itt találja.
Mikor vehetem át a rendelésemet az üzletben?
A normál esetben ha a rendelés azonnal raktáron van, akkor a budapesti üzletben akár már aznap átveheti rendelését, vidéki üzlet esetén 4-5 munkanapos átfutási idővel kell kalkulálni. Ha a rendelése átvehető, mindenképpen értesítjük Önt írásban vagy telefonon.
Hogyan tudom visszaküldeni a Click & Collect megrendelésből származó áruimat?
Töltse ki a rendelés leadása után kapott automata visszaigazoló e-mailhez mellékelt visszaküldési űrlapot, majd jelezze felénk visszaküldési szándékát az info@vbshop.hu címen. A visszaküldendő tételeket személyesen is behozhatja üzleteinkbe vagy saját költségén visszaküldheti részünkre az Ön által preferált szállító céggel, mely visszaküldés költsége Önt terheli. Utóbbi esetben kérjük, hogy a nem kívánt árut gondosan csomagolja be egy lezárt dobozba, visszaszállításra készen és adja fel nekünk a következő címre: Villeroy & Boch Márkabolt | Home Design Shop Kft., 1052 Budapest, Régiposta utca 5.
Villeroy & Boch üzletben is tehetek panaszt a kapott termékkel kapcsolatban?
Igen. Az Üzleteink menüpont alatt található Villeroy & Boch üzletekben panaszt tehet a kifogásolt tételekkel kapcsolatban személyesen is. Ilyen esetben kérjük, hogy mindenképp vigye magával a vásárlást igazoló nyugtát vagy számlát. Fontos, hogy boltjaink csak a Home Design Shop Kft. által üzemeltetett Villeroy & Boch üzletekeben és webáruház(ak)ban vásárolt termékekkel kapcsolatban tud megoldást kínálni. Máshonnan vásárolt áruval kapcsolatban nem áll módunkban állást foglalni.
Hogyan történik a vételár visszatérítése visszaküldés esetén?
A visszatérítést igyekszünk a lehető legrugalmasabban kezelni.
Személyes visszaküldés esetén az üzletvezető engedélyével akár a helyszínen is visszatérítjuk a vételárat készpénzben, de közkedveltebb és mindkét fél számára biztonságosabb pénzvisszafizetési forma a vásárlási érték banki visszautalása. Ez utóbbi esetében a termék leadásától számított 1-8 munkanapon belül megtörténik a visszatérítés az Ön által megadott bankszámlaszámra.
Amennyiben a webáruházban történő vásárlás során ajándékutalványt is felhasznált, úgy a visszatérítés jóváírással, úgynevezett Credit Note-tal történik. Egyenlege új, virtuális kód alapon használható ajándékutalványra kerül. Ezt e-mailben küldjük el Önnek.
A Click & Collect rendelésem hibás. Mit kellene tennem?
Ha a megrendelése sérült vagy hibás árut tartalmaz, kérjük, a rendelési azonosító megadásával küldjön róla egy fényképet ügyfélszolgálatunknak: info@vbshop.hu. Ezután a lehető leghamarabb orvosoljuk a felmerült kellemetlenséget.
Fizetés
Hogyan fizethetek a VBSHOP.hu Villeroy & Boch online áruházban?
A VBSHOP.hu Villeroy & Boch webshop a 3 legnépszerűbb fizetési módot kínálja az online vásárláshoz online boltjában: online bankkártyás fizetés, utánvétes fizetés, banki előreutalás.
Hogyan működik a bankkártyás fizetés?
Webáruházunkban megrendelését online is kifizetheti. Ehhez nincs másra szüksége, csak kiválasztani a kívánt fizetési módot majd a bankkártyájáról leolvasott és megadott adatok begépelése után megadni az ideiglenes PIN-t, amit telefonjára kap SMS-ben, majd az állandó PIN-t, ami az Ön sajátja. Rendelését VISA, Mastercard vagy American Express hitelkártyával is kifizetheti. Hitelkártya adatait nem mi tároljuk, hanem SSL eljárással titkosított formában küldjük el fizetési szolgáltatónknak. Biztonságos, gyors és egyszerű.
Hogyan működik az utánvétes fizetés?
Utánvétes fizetési mód esetén megrendelésének értékét szállításkor, közvetlenül a futárnak fizetheti készpénzzel vagy bankkártyával. Ahogy Önnek kényelmes.
Hogyan működik a banki előreutalás?
A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti. Banki utalásnál a rendelés beérkezését követően állítjuk ki Önnek a számlát, melyet e-mailben küldünk el. Az e-mailben a számla 3. példányát küldjük Önnek proformaként, melynek 1., eredeti példányát a csomagban fogja megtalálni. A számla értékének beérkezését követően megkezdjük a csomag összeállítását és kiszállítását.
Hogyan kapom meg a számlámat?
"A számla az árut kíséri, így a csomagban egy borítékban fogja megtalálni. Ha a számlát nem szeretné, hogy a csomagba tegyünk mert az pl. ajándék lesz, kérjük, hogy válassza fizetési módnak az online kártyás fizetést vagy a banki átutalást és ebben az esetben a számlát elektronikus úton küldjük Önnek PDF formátumban. Abban az esetben, ha rendelését előre kiegyenlíti, de a kívánt termékek nincsenek hiánytalanul raktáron, előlegszámlát készítünk, melyet e-mailben küldünk meg Önnek a rendelés visszaigazolásával együtt. A 0 Ft-os végszámla akkor készül el, amikor a rendelés utolsó tétele is kiszállításra kerül. Ezesetben, ha Ön másképp nem rendelkezett, papír alapon a csomagban fogja megtalálni a számlát."
Beválthatok utólag, kapott ajándékutalványt a rendelésemre?
Az utalványok beváltásának menetéről ide kattintva tájékozódhat. Ha rendelés számlája elkészült és Ön kapott róla értesítést, hogy a csomag bekerült a GLS rendszerébe, utalványt beváltani nem áll módunkban. Kérjük, hogy ajándékutalvánnyal történő fizetés esetén mindeképpen, alaposan olvassa el a beváltás menetét részletező írásunkat.
Visszaküldés
Hogyan küldhetem vissza a megrendelt termék(ek)et?
Ha bármi okból nem nyerte el tetszését a megrendelt termék, 14 naptári napon belül egyszerűen visszaküldheti azt. Jelezze nekünk írásban az info@vbshop.hu címre írt levelében, melyhez kérjük ne felejtse el csatolni az elállási nyilatkozatot. A visszaküldés költsége Önt terheli. Kérjük, hogy a visszaküldendő termék(ek)et biztonságosan, szállításra kész csomagolásban adja át az Ön által preferált szállító cégnek. A visszaküldendő termék(ek)et a következő címre juttassa el: Villeroy & Boch Márkabolt | Home Design Shop Kft. , 1052 Budapest, Régiposta utca 5. Ha személyesen vinné vissza a termék(ek)et üzleteink valamelyikébe, annak sincs semmi akadálya. Ilyen esetben kérjük, hogy vigye magával a kitöltött elállási nyilatkozatot és a vásárlást igazoló számlát a gördülékeny ügyintézés érdekében.
A rendelésem megsérült vagy hibás. Mi a teendő?
Minden, a VBSHOP.hu által GLS-sel kiküldött csomagra szállítás közbeni törésgaranciát vállalunk. Ez azt jelenti, hogy a csomag átvételétől számítva Önnek 36 órája van jelezni felénk, ha a csomag sérült terméket tartalmaz. Kérjük, hogy panaszát írásban, a sérült termék fotójával mellékelve küldje el nekünk az info@vbshop.hu címre, hogy a lehető leghamarabb orvosolhassuk a problémát. A levél mindenképp tartalmazza a rendelés azonosítóját. MPL szállítás esetén a törésgarancia nem érvényesíthető!
Mennyi ideig állhatok el a vásárlástól?
Önt a hatályos jogszabályok szerint a rendelés kézhezvételétől számítva 14 naptári nap illeti meg, hogy indoklás nélkül elálljon a vásárlástól. Azonban fontos tudni, hogy a rendeléstől a csomag átvétele előtt is elállhat. Ilyen esetben is kérjük, hogy az elállási szándékát írásban jelezze felénk.
Díjmentes a visszaküldés?
Nem. A visszaküldés költsége minden esetben Önt terheli.
Hogyan kapom vissza a vételárat?
A visszatérítést igyekszünk a lehető legrugalmasabban kezelni. Személyes visszaküldés esetén az üzletvezető engedélyével akár a helyszínen is visszatérítjuk a vételárat készpénzben, de közkedveltebb és mindkét fél számára biztonságosabb pénzvisszafizetési forma a vásárlási érték banki visszautalása. Ez utóbbi esetében a termék leadásától számított 1-8 munkanapon belül megtörténik a visszatérítés az Ön által megadott bankszámlaszámra. Amennyiben a webáruházban történő vásárlás során ajándékutalványt is felhasznált, úgy a visszatérítés jóváírással, úgynevezett Credit Note-tal történik. Egyenlege új, virtuális kód alapon használható ajándékutalványra kerül. Ezt e-mailben küldjük el Önnek.
Ajándékutalvány
Hogyan válthatok be ajándékkártyát?
Az ajándékutalvány beváltható az összes résztvevő Villeroy & Boch márkaboltban és online a www.VBSHOP.hu oldalon . Részleges visszaváltás és harmadik félnek történő átruházás nem lehetséges. Az utalvány teljes mértékben levásárolandó, abból visszaadni nem áll módunkban. Az utalvány értéke nem kamatozik és készpénzre nem váltható.
Meddig érvényes az ajándékkártya?
Az ajándékkártya a vásárlástól számított 12 hónapig érvényes. Amennyiben ha utalványa eltűnik vagy megsérül, kérjük keresse fel azt a személyt, akitől az utalványt kapta, mert ő rendelkezik a számlával, ami tartalmazza az utalvány sorszámát. Az utalványok lejárat után nem felhasználhatók!
Egy online vásárláshoz több utalványt is felhasználhatok?
Igen. Egy vásárláshoz bármennyi utalvány felhasználható, fontos azonban, hogy a vásárlás értéke legalább akkora összegű kell, hogy legyen, mint a beváltani kívánt utalványok együttes értéke.
Online vásároltam, nem tetszik, visszaküldöm. Hogy történik a visszatérítés?
Az ajándékutalvánnyal vásárolt termékeket a megszokott módon 14 napon belül visszaküldheti. Amennyiben a webáruházban történő vásárlás során ajándékutalványt is felhasznált, úgy a visszatérítés jóváírással, úgynevezett Credit Note-tal történik. Egyenlege új, virtuális kód alapon használható ajándékutalványra kerül. Ezt e-mailben küldjük el Önnek.
Kérdése van az ajándékutalvánnyal kapcsolatban?
Kérjük, keresse fel a www.VBSHOP.hu/Utalvanybevaltas oldalt vagy lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal: info@vbshop.hu
Díszcsomagolás
Okozzon örömöt szeretteinek!
Lepje meg szeretteit ízlésesen csomagolt, minőségi ajándékokkal. Webáruházunkban a megjelölt termékekre díjmentesen kérhet díszcsomagolást, amivel még szebbé tehető egy születésnap, névnap, keresztelő vagy esküvő. Természetesen, ha szeretné, megrendelését közvetlenül az ajándékozott részére szállítjuk ki.
Hogyan működik a díszcsomagolás igénylés?
Kérjük megrendeléskor a "Megjegyzés" rovatba írja be azon termékek nevét és mennyiségét, melyekre díszcsomagolást kér és annak megfelelően intézzük a csomagolást. Ha a termék oldalán a termékinformáció rovat alatt a díszcsomagolásra nemleges információ szerepel, akkor ahhoz a termékhez külön kérés ellenére sem áll módunkban díszcsomagolást tenni.
Mennyibe kerül a díszcsomagolás szolgáltatás?
Minden díszcsomagolás díjmentes, viszont fenntartjuk a jogot a díszdobozos-masnis csomagolásra vagy ha a termék gyári doboza engedi, akkor csomagolópapírba történő csomagolásra. Ezt minden esetben a csomagoló munkatársaink választják ki.
Kérhetem a díszdobozt díszpapírba csomagolva?
Nem. A VBSHOP.hu-n és a hozzá tartozó Villeroy & Boch üzletekben is vagylagos a csomagolási módszer használata. Vagy díszdobozba tesszük a kívánt terméket és a dobozt masnival átkötjük, vagy díszpapírba csomagoljuk az eredeti gyári csomagolást és azt kötjük át szalaggal.
Kiszállíthatom az ajándékot közvetlenül az ajándékozott részére?
Igen, az ajándékot az Ön által választott címre szállítjuk ki Magyarországon belül. Ebben az esetben kérjük, írja meg speciális kérést a "Megjegyzés" rovatba, hogy a számlát elektronikus formában közvetlenül Önhöz küldhessük.
Vásárlás utáni szolgáltatások
Van-e lehetőség értesítést kérni, mielőtt a like.by Villeroy & Boch étkészletem megszűnne?
Mivel ez egy olyan trendsorozat, amely rendszeresen kap új dizájnt, sajnos nincs lehetőség a külön értesítés kérésére. A jó hír viszont, hogy webáruházunk és üzleteink is időben értesülnek róla, így érdeklődés esetén tudunk arról tájékoztatást adni, ha a német központ fél éven belül megszüntetne egy sorozatot. Ilyen esetben a webáruházban szereplő, kivonásra ítélt termékek megkapják a "Kifutó" matricát, ami jelzi, hogy a termék már csak a raktárkészlet erejéig elérhető.
Van-e értékesítés utáni szolgáltatás a VIVO kollekcióhoz?
Nem. Sajnos a VIVO termékek csak elenyésző része kerül bele a webáruházban és a márkaboltokban szereplő termékek listájába. Ennek oka, hogy a VIVO elsősorban a különböző lojality programokra lett kitalálva, mint amilyenek például a nagy áruházak pontgyűjtő programjai. Emiatt ezekkel a termékekkel kapcsolatban nem tudunk releváns információt szolgáltatni.
Meddig tudom bővíteni meglévő Villeroy & Boch, Villeroy & Boch Signature étkészletemet? Van elérhetőségi garancia?
Nem vállalunk meghatározott időre szóló termékelérhetőségi garanciát, viszont Ön regisztrálhatja étkészletét a Villeroy & Boch központi oldalán. Ha porcelánsorozata a jövőben megszűnik, a vásárlás utáni termékelérhetőségi rendszerünk értesíti Önt – akár 12 hónappal a sorozat gyártásának leállítása előtt. Ez elegendő időt hagy további bővítésére vagy arra, hogy 1-1 darabbal kiegészítse garnitúráját felkészülve egy esetleges törésre, csorbulásra. Itt tud regisztrálni: kapcsolatfelvételi űrlap
Villeroy & Boch és Villeroy & Boch Signature evőeszközökhöz vagy poharakhoz is van termékelérhetőségi értesítés?
Nem, ez a szolgáltatás csak és kizárólag a prémium finomporcelán és prémium csontporcelán étkészlet családokra vonatkozik.
Mikor vehetem meg karácsonyi és húsvéti kollekciók darabjait?
A népszerű, karácsonyi Toys Delight és Winter Bakery Delight dekorjaink jellemzően szeptembertől rendelhetők és raktárkészlettől valamint visszapótlástól függően december végéig elérhetők. A húsvéti Villeroy & Boch termékek februártól rendelhetők és raktárkészlettől valamint visszapótlástól függően májusig elérhetők.
Már nem találom az étkészletem a webáruházban. Ettől függetlenül rendelhető?
Az összes jelenleg elérhető kollekció megtalálható webáruházunkban. Sajnos azok a termékek, amelyeket már nem talál, már nem elérhetők.
Meddig vásárolhatom meg az étkészletem vagy kedvenc kollekcióm darabjait?
Egy-egy termékcsalád elérhetősége a globális igényektől függ. A Villeroy & Boch német központja folyamatosan monitorozza az egyes termékek gyártását, értékesítését és ennek alapján határozza meg azt, hogy mely termékcsaládot, vagy mely termékeket szünteti meg. Ahhoz, hogy porcelán étkészlete érdekében biztosra menjen, javasoljuk, hogy regisztrálja azt a központ által biztosított űrlapon, melyet ide kattintva talál.
WMF termékekkel kapcsolatban hol tehetek panaszt, hol szerezhetek be alkatrészeket?
Webáruházunk és üzleteink a WMF hivatalos viszonteladói, de nem szervizei. Garanciális ügyintézés céljából kérjük vegye fel a kapcsolatot az Önhöz legközelebb eső WMF szervizzel. Megkeresés esetén mindenképp legyen Önnél a meghibásodott termék/készülék és a vásárlást igazoló nyugta vagy számla. A hivatalos WMF szervizek listáját ide kattintva tekintheti meg.
Termékinformáció
Milyen termékcsaládok kombinálhatok az étkészletemmel?
Meglévő termékcsaládját bármely, azonos anyagból készült sorozattal kombinálhatja. Ebben az esetben nincs színbeli különbség. Étkészleteink prémium porcelánból (=finomporcelán/premium porcelain), prémium csontporcelánból (=csontporcelán/premium bone porcelain) és kemény porcelánbó (=porcelain) l készülnek. Ha nem tudja, hogy az Öné miből készül, fordítsa fejjel lefelé a tányért és olvassa le az aljáról. ➥
Evőeszközeink 18/10-es rozsdamentes acélból készülnek.
Az evőeszközökön lévő rozsdafoltok általában úgynevezett villanórozsdák. Ezek a rozsdaszemcsék nem rozsdaálló forrásból származnak, melyek legtöbbször mosogatógépben történő mosogatáskor jelennek meg, ha pl. 13/0-s acélból készült edénnyel együtt tisztítja evőeszközeit - ez a jelenség elsősorban a késpengéken fedezhető fel. Ennek azonban semmi köze az evőeszközök minőségéhez, a lerakódások oka külső tényező. Ha ez a rozsdaréteg még nem erősödött meg, akkor a kereskedelemben kapható karcmentes, fémtisztítószerrel (pl. Etolit, Stahlfix folyadék vagy a kereskedelemben kapható kerámia főzőlap tisztítószerrel) eltávolítható. Avillanórozsdát egyszerű megelőzni; elég ha egy golflabda méretű alufólia galacsint behelyez a mosogatógép evőeszköztartó rekeszébe és az alumínium magához vonzza a vörösödést okozó szemcséket. ➥ Tudjon meg többet az anyagokról
Sötét csíkok keletkeztek a tányérjaimon, csészéimben. Mi okozza ezeket és mivel ki tudom tisztítani?
A szürke/fekete csíkok általában felületi lerakódások, amelyeket a porcelán fémtárgyakkal való érintkezése okoz. Oka lehet például a mosogatógépben elmosott evőeszközök vagy fém edények, sérült mosogatógép kosár vagy Chromagan mosogató. Keménységbeli különbség van a fém és a porcelán felülete között: a fém részek puhábbak, ezért kophatnak rá a porcelánra. Ez szürke filmet hoz létre a máz felületén. Feltéve, hogy nem erősödött meg túl szilárdan a folt, ez a felületi bevonat eltávolítható bármely folyékony, nem szemcsés fémtisztítóval.
Szeretném tudni, hogy mennyi idős a készletem?
Ebben a kérdésben a Villeroy & Boch kerámiamúzeuma fog tudni segíteni Önnek. Kérjük, vegye fel velük a kapcsolatot e-mailben a keramikmuseum@villeroy-boch.com címen. Leveléhez ne felejtse el csatolni a termék fotóját, lehetőség szerint felülnézetből és alulnézetből is.
Szeretném kiegészíteni az étkészletem, de nem vagyok benne biztos, hogy melyik termékcsalád az, ami nekem van. Hogy azonosíthatom be?
Ügyfélszolgálatunk készséggel segít beazonosítani az Ön kollekcióját. Ha a termékcsalád időközben kifutott, igyekszünk alternatív megoldással szolgálni, amivel kiegészítheti vagy bővítheti étkészletét. Kérjük fotózza le a kollekciója több darabját, több szögből is és küldje el nekünk a fotókat az info@vbshop.hu címre.
Szeretném megvenni a NOBLESSE sorozatot, de nem találom a webáruházban.
A NOBLESSE egy különleges kollekció, amelyet csak speciális kereskedők, pl. bútoráruházak kínálnak. A csészék kivelével a leghasonlóbb Villeroy & Boch étkészlet a ROYAL, így a NOBLESSE és a ROYAL optimálisan kombinálható egymással.
Van egy régi készletem, honnan tudhatom meg az értékét?
Gyártóként a Villeroy & Boch AG, forgalmazóként pedig cégünk nem fejezheti ki maga által formált véleményét a sajátmárkás termékekkel kapcsolatban. Kérjük, ilyen esetben keressen fel egy porcelánszakértőt, antikvitást.
Kezelési javaslat
Használhatom a Villeroy & Boch porcelánt a sütőben?
Jelenlegi kínálatunkból - a nemesfémmel; így arannyal vagy platinával dekorált elemek kivételével - minden porcelántárgy alkalmas sütőben való használatra. Kérjük, kerülje a hirtelen hőmérséklet-változásokat, azaz a tárgyat csak lassan szabad felmelegíteni vagy lehűteni. Ne tegye a terméket előmelegített sütőbe. Előmelegítheti a porcelánt forró víz segítségével vagy a sütőben alacsony hőmérsékleten lehetséges.
A Villeroy & Boch termékek ólom- és kadmiummentesek, vagy tartalmaznak más nehézfémeket?
Joggal várja el a Villeroy & Boch-tól a magas minőséget és termékbiztonságot. A gyártási folyamat során a Villeroy & Boch nem ad hozzá ólmot, kadmiumot vagy más nehézfémet a mázakhoz vagy a porcelánmasszához. Bizonyos esetekben pl. dekoratív célokból vagy festékek komplexképzőjeként jelen lehetnek nehézfémek, de ezek minden alkalommal egészségügyi határérték alatt vannak, szigorú szabványoknak megfelelően. Fontos megjegyezni, hogy egy-egy adott termék piaci bevezetése előtt és azt követően is meghatározott időközönként belső és külső független laboratóriumok is vizsgálatokat végeznek annak megállapítására, hogy a termékek nehézfémmentesek-e. A Villeroy & Boch számára az ügyfelek biztonsága és érdekei az elsők között van, így a gyártás során minden alkalommal betartja az előírt határértéket. A témával kapcsolatos megfelelőségi nyilatkozatokat ide kattintva találja.
Használhatom a termékem a mikrohullámú sütőben?
Az arannyal vagy platinával dekorált darabok kivételével a tegtöbb porcelánunk használható mikrohullámú sütőben. Az arany vagy platina bevonatú termékek nem alkalmasak mikrohullámú sütőben való használatra. Webáruházunk minden terméknél külön jelzi Önnek, hogy a termék alkalmas-e mikrohullámú sütőben történő használatra.